Gott nytt år

 
 
 
Tack alla ni som under året valt att komma in och titta på min blogg. Utan er hade jag inte haft någon anledning att skriva eller lägga upp mina bilder här. 
Det har för mig varit ett något annorlunda år då jag försökt att komma tillbaka till livet efter en trafikolycka hösten 14 med bruten nacke som följd.
Att lära sig leva med sina nya hinder tar tid och också att bli kompis med de kroniska smärtorna. Jag återhämtar mig efter en tuff dag med mitt handarbete och tack vare era beställningar har ni hållit mig sysselsatt en del av tiden.
 
Jag hoppas 2016 blir ett glädjens år och att mycket garn får slinka genom fingrarna på mig. 
 
Gott nytt år på er alla <3

Kommentarer
Postat av: Eva Johansson

Gott nytt år till er också. Ja, vi hoppas på ett friskare 2016 för alla och vi går ett spännande år till mötes på jobbet. Säkert många positiva saker på G. Imorgon drar vi till värmen och tar dö på de sista bacillerna. Kram Eva

Svar: Ha det skönt i värmen ses snart kramiz
nines-design

2016-01-01 @ 15:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0