Virkade converse

 
Conversen behåller sin popularitet.  Nu blev det ett par i en härlig klarblå färg. Dessa ska till en liten kille som döptes idag.  Ni vet att om ni är sugna och vill testa göra ett eget par så bjuder jag ju på min tolkning av denna lilla sko under rubriken gratis mönster. 
 
Mönstret på bamse som jag efterlyste igår kväll har löst sig. Tack vare min mans förre detta fru hittade vi en vänlig kvinna Ingrid Nilson i Hörby som gratis bjöd på mönstret via en pdf fil. Nu har alltså bamse hängts upp på stickorna 😉

Kommentarer
Postat av: Annica h

Tjoho :-) jag köper uggsen också om do finns kvar. Mvh Annica

Svar: Menar du de melerade? De finns kvar i så fall 😄
nines-design

2014-10-13 @ 22:51:24
Postat av: Annica h

Ja tack de melerade. Jag kan väl få köpa dem tillsammans med tröjan när den är färdig. Mvh annica

Svar: Går alldeles utmärkt jag har lagt undan dem till dig. Tröjan är snart klar 😊
nines-design

2014-10-14 @ 19:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0