Jetlag

Det blev en händelserik vecka med jetlag som höll i sig hela veckan. Den som led mest av det var Stella som grät sig igenom och åt nätterrna igenom. Jag fick min ledighetsansökan avslagen så det var bara att ge sig in på jobb.
 
jag håller just nu på att gå igenom bilderna från Usa men då veckan blev som den blev har jag inte hunnit men jag hoppas de kommer upp snart. Dessutom knycker prinsessan min dator hela tiden ( ipad just nu) Och då blir det genast lite svårare hihi.
 
idag blev trots att det runt omkring mig är ganska sorgligt just nu en bra och lycklig dag för mig. Jag gjorde ny rekordtid på milen trots regn och två snabba stopp, snabba men ändå stopp....jag fick milen på 53.10 vilket göt mig överlycklig :). Det är väl fortfarande ingen tid som gör att jag kan kalla mig en riktig löparemen för mig var det total lycka och det gör mig laddad inför den kommande lördagens midnattslopp i malmö.
 
Imorgon blir en ny och spännande dag då det blir min första dag på jobbet. jag sprang in till stan idag och fixade månadskort. 580 kr känns jätteok. Det blir ju några tillägg om jag cyklar in och sedan tar tåget hem men det är det väl värt. Jag kan knappast äga en bil för det priset. Ni får hålla tummarna för mig imorgon att det går bra. Än är jag inte nervös men det kommer väl. Min nya kollega som faktiskt är en gammal kollega har erbjudit att jag får åka med henne imorgon. Bättre service kan jag väl knappast få :)
 
 
ni ska så klart få höra hur första dagen gick
 
kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0