Virkat mobilfodral

 
Min allra gulligaste handledare i Helsingborg är en fantastisk kvinna med ett härligt sinne för humor. Dock är hennes tekniska kunnande något lägre än genomsnittet så när hon förra fredagen köpte sig en android var det lite revolutionerande :). Hon var orolig för att få repor på sin telefon så i helgen som gick virkade jag ett fodral till henne som hon fick i måndags som present för att hon så kärvänligt tagit hand om mig under min första tid i Helsingborg. Hon blev jätteglad för fodralet så det kunde inte bli bättre :)
 
Fodralet är virkat i himalaya mercangarn. Jag har virkat runt med fm för att slippa sömmar och avslutat det hela med lite vågor på locket. Det går att tvätta i maskin på 40 grader
 
Imorgon ska jag få träffa min alldeles egna superhärliga Camilla och det blir en date på Basilika... ska vi ta en öl imorgon tro hjärtat?
 
Elvira, jag ska hälsa varmt till dig från Päivi, du har gjort ett bestående positivt intryck på henne :)

Kommentarer
Postat av: Camilla Mårtensson

Längtar 14.30 säger vi skål !

2013-10-11 @ 06:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0