Nyckelring stjärna

 
Nåväl lite fantasi fanns det kvar och nu har det blivit två stjärnor till mitt lilla nyckelringsprojekt. Det ska bli kul sedan att avslöja vad de ska användas till men det får vänta lite ännu :). Stjärnan ovan är gjord i ett melerat rosa garn men det blev inte så melerat på denna sidan utan mer på den andra sidan. Här har jag sytt på lite pärlor för att göra den lite festligare.
 
Stjärnan nedan fick istället bli tvåfärgad och jag tycker att pärlor här vore lite för mycket. 
 
 
För övrigt var jag idag på återbesök på handkirurgen i Malmö och jag fick klartecken att jobba om jag har tummen väl skyddad i ett förband så så får det bli och så styr jag åter kosan till jobb imorgon. Det är också då jag tänker testa mina 4x1 km löpturer :) snällare igångsättning efter olyckan kan man väl inte få :) jag är säker på att Tomas blir nöjd med mig då.

Kommentarer
Postat av: Camilla Mårtensson

Ja o känner de efter 3x 1 avvaktar du med den 4
kramis

2013-10-30 @ 13:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0