Kofta

 
En liten babykofta i stl prematur 40. Den är till en av tvillingarna som ska komma och jag håller nu på med kofta 2 till den andre bebin.  För att de inte ska vara helt lika kommer den andra koftan att vara vit.  Ska jag vara ärlig så är givetvis min förhoppning att koftorna ska vara för små för mina små barnbarn och att jag istället får sälja dem. Samtidigt vet jag av erfarenhet att tvillingar ofta har lite mer bråttom ut än en-börd.
 
Det finns massor jag vill hinna göra vid sidan om mina beställningar så det kommer att bli tajt om tiden. Spännande blir det när jag snart ska börja med dopklänningarna men innan dess tänkte jag trycka i. Två one-pieces till dem.
 
 
Baksidan på koftan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0