Tvillingarna

 
Det är svårt att hinna med både det jag vill göra och det jag ska göra. Ideérna är fler än vad tiden räcker till och  nu när det närmar sig tvillingarnas ankomst med stormsteg inser jag att tiden är knapp. 
Än så länge har jag hunnit göra dessa ugglemössor till dem 
 
 
Samt dessa mössor som är stickade i samma garn som overallerna nedan. Det var kul att se Lindas reaktion när hon påpekade att hjärtanen inte var likadana hihi det är ju inte meningen eftersom det är abstrakta hjärtan..
 
 
Två härliga overaller i mjukaste garn. Hoppas de kommer att bli en favorit. 
 
Givetvis ska de också ha virkade converse. Dessa i melerat garn.
 
 
Ett par koftor i stl prematur har det också blivit då risken finns när det är två att de kommer lite tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0