Svampar

 
Så var det där med nyckelringar igen.... jag har ett litet projekt på gång som ännu så länge är ganska hemligt. Några få är involverade i det för att jag ska kunna lyckas genomföra det :). Idag fick fantasin ny fart och det fick bli lite svampar. Först gjorde jag en flugsvamp och därefter en....
 
 
champinjon hahahahaha.... ja jag vet inte riktigt var detta ska sluta men jag hoppas komma på lite fler olika saker att göra.
 
Snart måste jag också göra ett nytt ipad fodral
 
Likadant som det ovan som Camilla fick men istället i lila/rosa och någon annan färg. Det ska bli ett målpris till min kusin som jag utmanat att komma till Sverige och springa midnattsloppet i september. Hon behöver inte komma in på någon särskild tid utan ska bara ta sig i mål. Hon har antagit utmaningen och min plan är att springa snabbt som tusan så jag kan stå som en målkulla och ta emot henne med gåvan när hon kommer i mål. Lene som kusinen heter har själv önskat sig detta fodralet som ett pris så det kan jag inte på något sätt motstå :) Jag har ännu inte börjat på den men eftersom jag har rätt många långa dagar framför mig så lär det inte bli några problem att hinna. Mitt nyckelringsprojekt sträcker sig nu till ungefär 50 % så det kan vara att jag lägger undan det några dagar för att göra ett ipadfodral istället.

Kommentarer
Postat av: Camilla Mårtensson

Jag älskar mitt fin skal. Lova att du tar emot mig också i mål <3

Svar: Det gör jag absolut <3
nines-design

2013-07-16 @ 22:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0