Virkade tofflor med bläckfisk

 
Ett par virkade tofflor till busig liten gosse med bläckfisk. Jag gillar inte dödskallar o dyl så det blir gärna en färgglad bläckfisk till pojkarna.
 
Under skorna har jag satt extra mycket halksskydd enligt föräldrarnas önskemål. Skorna är virkade i ett garn med 30% ull och de kan maskintvättas.
 
 
idag fick lasarettet besök av Jonas Rastad och det blev en omskakande upplevelse för flera. En kollega blev så knäckt av hans arrogans att denne fick gå hem och ett par andra grät en skvätt. Det är frustrerande när en man i sådan maktposition så öppet visar sitt förakt. Jag är tacksam att jag valde att inte gå dit utan stanna på operation och arbeta istället. 
 
Imorgon blir det manifestation kl11 på kasernplan i Landskrona. Politiker från de olika partierna sluter upp och kommer att tala. Hoppas att någon i styrande position förstår allvaret och gör det enda rätta dvs avsätta Rastad och Sandin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0