Stickad babyklänning

 
 Idag blev det igen en liten babyklänning. Denna i offwhite och den lilla mottagaren ska enligt planering se dagens ljus om en veckas tid. Den blivande mormorn har beställt denna. Klänningen är stickad i ett härligt Himalaya Mercan garn och är mjukt som sammet så det passar perfekt till en liten nykomling.
 
 
 
En liten närbild på mönstret
 
 
Här hemma är det fortsatt sjukstuga då maken legat till sängs även idag. Det verkar vara ett ilsket virus eller är det kanske. Influensa? Då hoppas jag att Stella klarar oss så vi inte är sjuka när vi ska på skidresa. Vi försöker förebygga smitta genom att Stella och jag ligger i hennes rum så vi nte ligger och andas in samma luft.
 
 
det blev en runda på löpbandet även idag 7.5km och nu känns det som jag verkligen är på väg tillbaka så det är ren lycka och jag längtar redan till imorgon kväll när jag ska få springa igen hahaha
 
nu ska jag lägga mig o snusa en ung vacker dam i nacken 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0