Ofärdig klänning

 
Idag håller jag på med en liten röd bebisklänning. Samma som den grå för några dagr sedan. Det är en kollega som ska ha den till en släkting. 
 
idag var det så dags att åter köra till Lund för att lämna tillbaka Hannah till SJ. Det blir väldigt många restimmar för henne den helgen hon kommer och hälsar på. Jag förstår henne att det inte blir så ofta då helgen blir en viktig återhämtning eftersom hon går en krävande utbildning.
 
För min del fortsatte i helgen sorteringen här hemma och jag har fått ut lite auktioner på Tradera i väntan på den förestående renoveringen. 
 
Jag fick också en löprunda på löpbandet, 10km. Jag längtar tills jag kan springa ute igen. Löpband blir inte riktigt samma sak och av någon anledning vilken jag inte förstår så springer jag fortare utomhus.
 
Det har nu satts igång en massa protester gällande avvecklingen av vår operationsverksamhet och flera duktiga människor har legat i som den dessa dagar vilket gör att jag själv tar ett litet steg tillbaka så länge.
 
Snart är återigen söndagen och ännu en vecka till ända och det är bara att springa vidare i ekorrhjulet in i nästa vecka
 

Kommentarer
Postat av: Lotta Li

Superfina klänningar. Synd att inte Liam vill ha en sådan (eller hans Mor tycker nog inte det)!!!!
kul att det funkar med löpningen.

Kram Lotta

Svar: Han hade i o för sig varit fin i en sådan, han kan ju vara en skotte :-) Håll tummarna att jag är på gång igen :-) farten är dålig men den kommer väl huvudsaken att distansen börjar komma
nines-design

2013-01-20 @ 20:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0