Långa raggsockar

Nu har jag gjort ett par extralånga raggsockar i färgen dusty rose och storlek 39. Dessa ska vara till ett par Ilse Jakobsen stövlar som en kollega har beställt. 
 
Idag blev det också en runda på fm till Tyringe för att lämna brorsbarnen. Den yngsta hade fortfarande feber så det fick räcka för denna gången. Den stora tösen ville inte alls hem så jag fick lova att hämta henne snart igen.
 
När vi kom hem igen blev det stora städtagen efter barnligan och när det var klart en löprunda i det härliga vädret. Jag har tyvärr insett att jag måste ha fått sveriges mest envisa löparknä för jag fick igen ont strax efter 4 km. Det blev totalt 5.8km så jag får vara lite nöjd i alla fall.
 
För övrigt sorteras och organiseras det inför den kommande förändringen i huset då det gäller att passa på innan jobb börjar igen. Hoppas verkligen nu att allt blir av som vi planerat :-)

Kommentarer
Postat av: Bara jag

Klart det ska bli av, kör ut gubben till er :)

2013-01-02 @ 18:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0