Virkade converse

 
De sista conversen för denna gången. Dessa är en gåva till en av Jörgens familjemedlemmar. De är virkade enligt mönstret virkade converse under rubriken gratis mönster. 
 
Det blev återigen en tokig natt och jag var ordentligt trött hela dagen på jobbet. Efter jobb åkte jag och hämtade Stella på skolan. Vi åkte hem och packade ner Nicke i en kattväska för transport till veterinären. Det var dags för den årliga vaccinationssprutan. De vägde inte honom denna gången men veterinären tyckte han var perfekt i hullet. 
 
När vi kom hem var min planering att ta en löptur ute men den planering fick stå till sida då det skulle komma bekanta och hämta en bokhylla i ek som vi skänkte bara man hämtade den. Efter det så insåg jag snabbt att tröttheten tyvärr blivit större än orken att springa iväg. Det blev hämtepizza och ett glas vin istället. Nu hoppas jag sannerligen att vädret blir bra imorgon så jag kan kompensera det då.... 
 
Denna helgen blir att plocka undan så snickaren kommer till nästa helg när vi åkt till Österike. Det är också dags att börja packa så smått så inga viktiga saker hamnar i glömska.
 
Ikväll sa Stella att det känns som hon ska bli sjuk. Ont i huvudet och sjukdomskänsla.... hoppas inte det stämmer för det vore väl mycket trist om skidresan skulle äventyras av sjukdom....
 
Fredagen firas med ljudbok och nu virkas ett mobilfodral att hänga runt halsen som Stellas fröken ska få...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0