Raggsockar

 
Raggsockar har det också blivit till Jörgen. Dessa är stickade i grönmelerat raggsocksgarn med 70% ull.
 
Näst på tur är ett par lila virkade converse... därefter ligger en del småbeställningar och pockar på.
 
Slutade lite tidigare på jobb idag så det blev en löprunda utomhus vilket nu är ett tag sedan. Knät började tyvärr gnälla efter knappa 3 km men fick baske mig hänga med till jag uppnådde 5km. Solen sken och det blåste knappt ingenting så det var en uberhärlig liten runda.
 
När jag kom hem blev det att stretcha och sedan att packa traderapaket. Kändes inte ett dugg inspirerande efter gårdagens traderaneg. Nu är de packade i alla fall och nästa gäng auktioner går ut den 9 feb så jag hinner väl lugna ner mig lite tills dess.....
 
Julia är här i kväll så jag antar att jag förmodligen inte har någon 7 åring hängandes i öronen denna natt. Kunde vara skönt med en natts sömn då jag igår lade mig vid 23.30 och vaknade igen strax efter 02.00. Därefter bjöds det inte på mer sömn så jag är nog tröttare idag än vad jag själv inser.
 
En liten stunds handarbete får det bli nu som belöning för ännu en dag på jobb med full rulle..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0