Info

Hej kära ni alla som under en längre tid följt min blogg. För en tid sedan fick jag i all hast radera från min blogg allt jag kom över under en förmiddag då jag via mitt jobb blev utsatt för en stalker som bla skrev mail till mig och som också tog sig in på mitt facebook konto genom att koppla upp sin mobil på mitt konto. Denna stalker var en arbetare på mitt jobb som jag intet ont anande trodde vara vilken person som helst men som i själva verket visade sig vara en sjuk och störd person.
 
Historien kring honom blev för lång och inget jag orkar kommentera mer än jag nu har lösenordsskyddat bloggen och du som läser detta har fått lösenordet av mig. Allt är givetvis polisanmält och sköts via dem nu.
 
Jag ska samla lite kraft och sedan går jag igång med bloggandet igen för er som tyckte det var lite rolig läsning :) 
 
kram på er :)

Kommentarer
Postat av: Camilla Mårtensson

härligt vännen

2013-08-25 @ 14:00:01
Postat av: Elvira

Så glad ja blev att träffa dig i dag♥Vilka fina härliga bilder från USA👍KRAMIZ ELVIRA

2013-08-28 @ 17:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0