Virkad sommarhatt med tassavtryck

 
Idag fick det bli en liten sommarhatt i blått med tassavtryck. Den får väl anses som en unisex modell :-). Storleken är 46-48 och hatten är virkad i bomullsgarn. Hatten är till salu för 100kr 
 
Idag lämnade jag Stella på skolan och efter det blev det en liten runda på dryga 5 km. Det kändes bättre i det onda benet än jag hade förväntat så det var väl jättebra. Jag har tagit ett beslut att backa något i träningsmängden och dra ner på löpningen från 5 dagar till 3 dagar per vecka. Däremellan får min cykel tjänstgöra i stället och det bör ju vara minst lika bra för flåset som att springa men skonsammare mot benen.. Jag skulle behöva hämta min racercykel i Lund som nu är färdig men har ingen möjlighet att sätta den på min bil för jag har ingen dragkrok och maken har inte tid..... rättegångar fyller just nu hans liv.... I dag till exempel har han en rättegång i Hässleholm så det blir sen hemgång för honom.
 
Jag har lämnat tillbaka Hannah till tåget idag för transport tillbaka till Stockholm. Helt galet så fort tiden går när hon väl är här och jag tänker alltid att vi ska hinna 100 saker men hinner max 5. Min förhoppning är att kunna åka upp till henne någon helg och ha tjejhelg. Kanske kan jag locka med Linda då....
 
 

Kommentarer
Postat av: Svärfar

Jag har dragkrok på min bil, behöver ni hjälp så hör av er.

Svar: Tack svärfar :-)
nines-design

2013-04-24 @ 23:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0