Virkad sommarhatt med prästkrage

 
En ny liten virkad sommarhatt. Denna gången lila med prästkrage i stl 48. Hatten är till salu för 100kr.
 
Ledig dag idag som blev alldeles fullbokad. Anställningsintervju och umgänge med söta Anna samt lunch på Väla med gubben. Fika på eftermiddagen med Anna. Jag får nu hålla tummarna för att intervjun gick bra och att de vill ha mig. :-)
 
Väl hemma vid strax efter 4 så hoppade jag i löpkläderna och körde in till stan för att hämta upp Linda. Det gick inte att ta sig in till Landskrona då det varit en rejäl krock och båda körbanorna var stoppade. Jag fick vända och köra utom strandvägen för att komma in och hämta Linda. Vi sprang en runda på slingan och hon var superduktig. När vi sprungit klart så tog hon bilen och jag sprang hem.
 
Löpningen hade funkat bra om jag inte haft de förfärliga smärtorna i benen och nä det är inte benhinneinflammation, det har jag haft ett tag och detta gör mycket ondare.... har inte en aning om vad det kan vara men nu får jag hålla mig från löpningen till på söndag har jag tänkt och bara roa mig med cykling.
Cykling får det bli för jag jobbar i helgen och bilen har flyttat in til Landskrona hos dottern. 
 
Hannah skulle på intevju idag på ett företag som hon vill praktisera på. Hoppas hon kommer ihåg och ringa sin gamla mor och återkoppla...
 
Ikväll blir det väl ännu en mössa... sen får det bli något annat emellan...  vad vet jag inte ännu.....Hannah tyckte att jag hade mer garn än vad man brukar ha så jag får ta och sticka av lite :-)
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Stressfraktur är ju inte helt omöjligt med tanke på hur mycket du springer !

2013-04-26 @ 14:06:08
Postat av: Tina

Stressfraktur är ju inte helt omöjligt med tanke på hur mycket du springer !

2013-04-26 @ 14:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0