Mobilhängare

 
Den första av två mobilhängare är klar. Denna är till en iphone 5. Jag har virkat den i garnet Himalaya Mercan och den är virkad med fasta maskor med nedtag i främre maskbågen. Detta garn är perfekt för jag använder alltid min när jag är ute och springer och den ser till att svetten inte transporteras in till mobilen. När dessa två som är beställda är klara ska jag göra en ny till mig själv också så jag har en i reserv.
 
Idag skulle prinsessan vara med på talangjakt i skolan så det var viktigt att hon var "tufft" klädd som hon sa.
Så här blev resultatet damen iförd sin mammas skinnjacka och lagade byxor till <3
 
När jag skulle gå med Stella till skolan upptäckte vi en blivande vacker prins vid ytterdörren. Vi borde kanske testat men avstod att kyssa honom
 
visst är han innerligt grann så säg :-)
 
När Stella hade lämnats gick jag hem för att göra vid mig eftersom jag snart skulle till Helsingborg och hämta Anna som jag och Camilla skulle äta lunch med på Basilika. Skitkul att hoppa in i en dusch med noll varmvatten kvar är ju fantastiskt när man är lite stressad.... det visade sig att både Jonathan och Jörgen hade duschat på morgonen så det var bara att ställa sig i det iskalla vattnet och försöka göra lidandet så kort som möjligt... nice början på dagen...
 
Jag åkte och hämtade Anna i Mariapark. Hon kan inte ta sig någonstans eftersom hon är opererad i sitt knä efter en skada när hon åkte skidor och så fick hon en propp i benet postoperativt..Vi åkte ner till stan och vi tre mumsades hej vilt och pratade samtidigt. När vi var klara bytte jag bil med Jörgen för Linda och Stella skulle hänga på när jag lämnade tillbaka Anna. De får ju inte plats alla i min lilla TT så nu åkte vi stora volvon i stället.. Hemma hos Anna stannade vi en stund i väntan på att det skulle bli tid för min jobbintervju. Stella och Annas son Viktor spelade Wii och det gillade Stella skarpt
Gulliga ungar
 
Linda och Stella lämnade av mig i Helsingborg där jag hade en jobbintervju på en privat klinik. Under tiden skulle de handla för Stella hade bokat in bakning med Linda. 
Intervjun gick jättebra och jag gick vidare till nästa steg... att träffa chefen.... det blir förmodligen nästa vecka. Vi skulle höras på måndag och boka in en tid.... nu är där en del att tänka på...... vara eller inte vara .....vilja eller inte vilja...... hua inga lätta beslut nu....
 
Vilodag idag!!! Egentligen en mer denna veckan än jag tycker är ok men eftersom kroppen klagat de senaste gångerna är det nog bäst att lyssna... tack Lotta och kram :-) jag vill inte fördärva något och ärligt talat hur kul är det att plåga sig själv om kroppen skriker... inte alls..... 
 
Jag har kollat på min startgrupp på Göteborgsvarvet och tyvärr startar jag i nästsista gruppen 24 av 25... trist för det blir så himla sent innan jag kommer iväg och de flesta har lagt varvet långt bakom sig innan jag ens är i mål..... men jag är glad jag hann få en plats...
 
Imorgon blir det om allt går som planerat ett löp in till stan medan Stella ska rida och därefter dans med Camilla som instruktör. Om inte den förbaskade förkylningen är ännu värre än idag. Det räcker bra såhär då både jag och Stella är smittade och är ordentligt snuviga.

Kommentarer
Postat av: Camilla Mårtensson

Du är en klippa min fina Tina <3

Svar: Tack det är du med <3
nines-design

2013-04-20 @ 18:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0