Mobilhängare

 
 
Den andre av de två beställda mobilhängarna. Just denna modellen passar en Iphone 5. Perfekta när man sportar då du har dem innanför tröjan eller till vardags så du slipper fylla fickorna med en stor telefon. Bra också när man har telefonen på vib för du känner det direkt mot bröstet.
 
Imorse var prinsessan inte alls villig att rida. Det var nog för att hon hade blivit så trött förra gången och då blev det lite dubbelt för då red hon först och sedan hjälpte hon Julia med hennes häst Lorett. Jag lovade att det bara skulle bli ridning idag och inget annat och det förslaget gick til slut i hamn. Min dag blev dock försenad för jag fick springa senare än jag planerat eftersom jag först tittade på ridningen. Jag sprang från viarp och in til stan där Linda bor för min bil var parkerad där. Det blev en liten liten omväg och plötsligt hade jag fått in milen jämnt. 
 
Det blev nytt rekord för mig idag.... milen på 56.41... jaja jag vet att det inte är snabbt men det är i alla fall mitt snabbaste hahahaha. Jag har kört lite löpskola sista veckan och det har både gett mig träningsvärk på ställen jag nog inte aktiverat rätt innan och så har jag ökat upp farten något. Det fanns i nya tidningen runners world en   inlaga från en bok som heter Det rätta löpsteget och bara genom att följa vad som stod i inlagan har jag alltså tjänat in lite tid vilket kallas löpekonomi.
 
Efter att bilen var hämtad körde jag till Fysiken där jag och några tjejer från jobb skulle testa att dansa med Camilla som ska bli instruktör där på dansen. Hon ville testa på en grupp och ha lite feedback.. 
 
Det var sjukt roligt och när vi hade dansat i 1.5 timmar så kändes det motigt att sluta. Ni ser själv så glada tjejerna är på bilden...:-)
 
Väl hemma var timman sen och jag insåg att konserten jag hade velat gå på i kyrkan idag blåste iväg då jag hade både man och barn som jag bara sett en stund i fm. De ville ha lite mat och  omvårdnad. 
Vi åkte til Coop och handlade lite mat och Stella handlade film.. mamma dvs jag blev superglad för vilken bok stod och kallade på mig i deras bokhylla???? Jo boken Det perfekta löpsteget som jag önskar mig!!!!!! Tjohooooo jag blev med bok snabbare än kvickt trots priset 249kr... ja de vet att ta betalt men herregud det är väl billigt om jag nu ska använda löpekonomi istället :-)......not....
 
 
oavsett pris eller inte är jag glad som en julegris :-)
 
Eftersom jag idag har sprungit en mil och dansat 1.5h så bestämde jag mig för att köpa en påse...
 
 
mums det var så länge sedan att jag knappt minns det och jepp jag åt upp hela påsen själv... bra jobbat tycker jag.... Förutom det har jag mumsat naturgodis och så dricker jag ett glas vin.... tänker inte väga mig imorgon och får kanske kompensera det med att springa ännu längre imorgon hahaha... skämt åsido 
 
Jag fick också handlat blommor till mammas grav så det måste bli ett besök där imorgon och fortsätta där jag började i påskas då jag misslyckades med att gräva i en då stelfrusen jord.
 
Ha en skön kväll alla kram

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du är en go brud !!!

2013-04-21 @ 02:31:36
Postat av: Svärfar

Bra jobbat, men tänk på dina knän.

Svar: Tack svärfar :-)
nines-design

2013-04-21 @ 14:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0