Ugglemössa

 
Idag blev det en liten flickig uggla. Eftersom den är lite mildare i färgen bestämde jag mig för att ge den ögonfransar. Denna är inte såld så den går till julskyltningen om ingen tar den innan. Storleken är 2-4 år.  Det har också kommit in beställning idag på ytterligare två ugglor och till den ena även sockar. Förutom det så kom också en beställning på ett par converse som ska flytta till Norge. På vänt ligger ett par HIF vantar och det garnet kommer förhoppningsvis i slutet av veckan.
 
Jag har en del ideér som skulle behöva komma upp på stickorna men nu får jag först beta av beställningarna och så måste jag avsluta pippitröjan som ligger och skriker på mig.
 
Trevlig måndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0