Lycka

 
Jag ska jobba kväll idag så när jag hade lämnat Stella på skolan så bestämde jag mig för att testa mina nya tävlingsskor som jag köpte i Stockholm. Jag ska prova och se om det funkar med att börja springa 2.5kmx3 i veckan utan att knät gnäller. Det blev i alla fall en liten 2.5km och lyckan var stor när jag kom tillbaka då knät var helt tyst och hade inte gnällt en enda gång under vägen. Nu är ju 2.5 km en väldigt kort sträcka men jag är lycklig för 2.5km är mycket mer än inga kilometer alls vilket jag fått prova på nu under tiden mitt löparknä har strejkat. Nu håller jag tummarna att jag är på rätt väg och jag lovar att jag ska vara nöjd om jag kan få dessa små rundorna i början för att långsamt bygga upp distansen igen :-).
Tänk att trots jag ska jobba en fredag kväll och ha jour 12 timmar imorgon så gör det plötsligt ingenting för solen skiner i sinnet.
 
Nu blir det tvätt, städning, frukost och styrketräning av armar, axlar och mage innan jobbet kallar
 
Tjippohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0