Ännu fler ugglor

 
Som jag varnade för när ugglorna gjorde sitt intåg på min blogg att de förmodligen skulle bli en hel flock stämde väl ganska bra. Det blir inte så stor variation på bilderna men samtidigt så ska ju de som önskar få lov att äga sina egna ugglor. Det har blivit efterfrågat att ha sin uggla och näst i tur är en kirurg på jobb som ska ha ett set och sedan går ett dubbelset till en sjuksköterska på käkkirurgen i Helsinborg. Till Norge önskas ett par converse och en liten kofta i strl 9 mån. Så ser denna veckan ut och de små idéerna som ligger på lut får helt enkelt vänta lite till.
 
Idag var jag hos Tomas igen för lite akupunktur och han hade lite trösterika ord till mig. Nästa helg den 22 september ska jag få lov att testa en 2km när jag är uppe i Stockholm. Tänk så underbart att höra honom säga dessa vackra ord.
Jag ska boka en tid på runnerstore fredagen den 21 när jag är i Stockholm för att få ett par formgjorda sulor till mina skor. Det tar tydligen 14 dagar innan de är klara och då hoppas jag att det är möjligt att de skickar ner dem till mig i Skåne.
 
Stella och jag är singlar ikväll då Jörgen, Jonte och Åke ska åka till Malmö och kolla fotboll med Zlatan. Hoppas de han bjudit är glada för den invitationen och biljetterna som Jörgen köpt åt dem. Avundsjuk är jag men jag var inte bjuden så det är bara att vara glad i alla fall.
 
Nu kastar jag mig över mina ugglor.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Håller tummarna för att det går bra med löpningen. Jag skall till Stockholm den 29/9 - 1/10, är dina sulor klara då kan jag hämta dem??

Ha det bäst / Kram Lotta

Svar: Lotta nu är jag så sugen på att springa så jag blir snart galen haha. Det hade ju varit fantastiskt om sulorna är klara då och du hade råkat gå förbi :-). Jag kollar med dem när jag beställer. Tusen tack/kramis T
nines-design

2012-09-11 @ 21:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0