Virkade tofflor stl 23-25

 
Kan man fresta med ett par mustofflor tro? Dessa är virkade i strl 23-25 och går till försäljning.
En del tror att virkade skor eller tofflor blir hala men jag tycker nog tvärtom och upplever att tex strumpor kan vara halt i alla fall när inte barnen är så gamla. Virkade skor tycker jag inte är hala och jag tror att det är för att det blir så tajt när man virkar så det känns istället som att de "suger" sig fast i golvet haha. Vill man kan man ju köpa flytande gummi på tex panduro och dutta på.
 
Det kommer säkert några andra djur framöver eller vad tror ni?
 
Natten blev lång då lilla Stella hade jättehög feber. Det blev därför nästintill sömnlöst för min del som inte riktigt kan slappna av när barnen är sjuka. Idag har jag därför en envis huvudvärk hängande över mig men den kunde säkert varit där även om natten hade varit bra. Jag har märkt de senaste månaderna att på helgen när man ska slappna av kommer den där eländiga skallebanken. Det är väl för att man ska längta efter måndagar igen antar jag haha
 
Sitter och väntar på att Linda ska vakna som har jobbat natten då vi skulle springa en liten runda. Väntar en stund till sedan ger jag mig annars ut själv. Det spritter i benen och solen skiner just nu fast kallt är det i alla fall..
 
Jag är så lycklig att jag återigen är igång med löpningen. Det är som en förälskelse :-). Trots att sträckan ökas på långsamt för att inte hamna i skadefällan igen så är det bara så underbart att få den lilla rundan. Ingen runda alls var plågsamt..
 
Ha en underbar lördag alla
 

Kommentarer
Postat av: Bara jag

Sååå söta dom är, tror säkert att de går hem till försäljningen. Skönt att du är igång igen med ditt "springeri" men var rädd om dig <3

2012-10-27 @ 13:50:19
Postat av: "moster"

Puss till lilla Stella o krya på dig, kommer o hälsar på dig en dag. Kram

2012-10-27 @ 13:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0