Vantar med hjärta

 
Vantar i grå acryl med vita hjärtan. Det går bra att tvätta dem i maskin 40 grader om man hoppar över sköljmedel. Dessa är i storlek 10-12 år och passar till mössan i förra inslaget.
 
 
Efter jobbet for jag och en kompis Camilla till Karlslund och sprang en liten runda. Hon har precis kommit igång med att springa efter en viktnedgång på över 30 kg. Det är respekt på högsta nivå. Det var supermysigt att få springa med henne.
 
När jag kom hem blev det att hämta en liten Stella som varit på disco på fritids. Hon är tyvärr inte helt i fas då hon känner sig sjuk och har ont i magen. Vi får väl se vad det blir med det....
 
Fick ett helt underbart samtal från min Hannah i Stockholm... det är så härligt med kärlek... eller vad säger ni :-)... inte undra på att man ibland kan önska man var 20 år igen ....
 
Ha en härlig fredag där ute. Kram på er

Kommentarer
Postat av: Bara jag

Du gör så underbart fina saker.
Kram <3

Svar: Tack <3
nines-design

2012-10-27 @ 09:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0