Mössa och vantar i set med hjärta

 
Idag blev vantarna klara som ska ingå i set med mössan från igår. Setet passar mellan 4-6 år. Det är stickat i ett garn med 30% ull och resten acryl och ska gå till försäljning.
 
 
 
 
Efter jobbet idag åkte jag en sväng till lillolas med Linda. Vi sprang två varv och hon var jätteduktig med tanke på att hon inte sprungit på 5 månader så jag är jättestolt över henne. Själv kände jag lyckorus då jag känner att jag är på väg tillbaka efter lång envis kamp mot löparknä. Jag är glad att jag från början inte visste hur lång tid det egentligen skulle ta att komma igenom en sådan skada. Jag hade bara hört och läst att det skulle ta mellan 4-6 veckor innan man var igång igen men detta tog ju snarare tre månader. Hade någon berättat det dag 1 när skadan inträffade hade jag nog blivit halvt deprimerad så det var tur att jag inte hade en aning.  Nu kommer jag fortsättningsvis att vara jättenoga med stretchningen och inte springa mer än en runda om dagen.... tror jag i alla fall :-).
 
Nu ska jag göra en sådan mössa till men med ett större hjärta och se hur det blir. Förmodligen blir det med vantar till också om inte någon annan tanke kommer emellan.
 
Ha en underbar kväll alla <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0