Virkad ugglemössa med blomma på

 
Liten ugglemössa med blomma på fick det bli till idag. Denna är virkad i wendy aran med 30%ull. Mössan ser lite konstig ut men jag har fotat den lite från sidan för att visa hur blomman blir.
Mössan går till försäljning..
 
Idag blev dagen nästan överfull. Först full rulle med en del strul som koordinator och efter arbetstid blev det arbetsplatsträff.. Jag gick ifrån lite tidigare men innan jag var hemma hade klockan slagit sju. Då var det tolv och en halv timma sedan jag åkte imorse.
 
Ikväll har det blivit packat då jag och Anette imorgon åker till Stockholm för anestesi/intensivvårdskongressen. Det innebär att jag börjar jobba 7 som vanligt och vid halv 4 får jag lätta från jobb för att bege mig till stationen. Vi beräknas vara framme i Stockholm om allt flyter på kl 9 imorgon kväll. Jag hade längtat efter att kunna ta med mig en låda från Basilika med deras lunchbuffé och smaska på den på tåget och sedan på kvällen på hotellet men alla jobbar och jag hinner inte själv hämta. Det blir att hitta någon trist macka på vägen och så får vi väl ge oss ut i det nattliga stockholm för att leta efter föda sent imorgon efter incheckningen på hotellet. Lite tradigt efter ännu en lång dag men som denna hösten har sett ut så har de långa dagarna gått parad på min gata...
 
Jag börjar nu redan längta efter lite juluppehåll och en liten snabbrunda till Branäs som kommer att ske i mellandagarna. Då ska jag passa på att ladda om batterierna :-).
 
Nu ska jag fixa det sista och kanske hinna få i mig en macka då det var ett tag sedan lunchen slank ner.
 
Tjippohej

Kommentarer
Postat av: Lotta

Du är bara helt otrolig!!! blomman är från de böcker du skrivit om förstår jag?????
Hoppas att du och Anette får det trevligt i Sthlm. mannen och jag skall åka på semester (22-29 / 11 till Turkiet) och ladda våra batterier. När vi kommer hem kastar vi oss in i julmarknaden. ha det bäst.

Många Kramar Lotta

Svar: Just den blomman är från drops. Hoppas ni får en underbar resa till Turkiet. vi ses när du är hemma igen kramen :-)
nines-design

2012-11-20 @ 21:45:31
Postat av: Bara jag

Klart jag hämtar mat på Basilika till dej, säg vad du vill ha o vilken tid så kommer jag med det till dej. Puss <3

2012-11-21 @ 05:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0