Prinsessan 7 år idag

 
Det väcktes med paket och sång på sängen som det anstår en 7 års födelsedag. Frukosten bestod av kanelgifflar och mjölk :-)
 
Stella tog med sig piggelinglassar till skolan och när hon var lämnad började racet. Ojojoj huset städades och sista tvätten fick gå igång. In till Landskron och fixa farsdags present då jag jobbar i helgen. Mat o sand till kattprinsen Nicke. Därefter blev det en snabblunch på restaurang Basilika innan jag äntrade coop för att handla maten.
Hem igen och duka samt förbereda maten innan Stella hämtades på skolan. Vi åkte iväg och fixade lämning av traderapaket, hämtning av andra paket och därefter coop igen men denna gången på Råå eftersom vi hade beställt tårtan där.
 
såhär fint hade konditorn fixat Stellas önskan om en pirattårta. Den blev helt perfekt som en prinsessig pirat eller?
 
När vi kom hem gömde Linda o Stella sig på ett av sovrummen för Jörgen var i antågande med hemligt paket. En 3-växlad cykel.... jag hade gjort en skattkarta med olika ledtrådar där hon på vägen fick sina olika paket och som avslutning på skattjakten stod cykeln där... gissa om hon blev glad och det första hon sa var: snälla mamma kan vi ha skattjakt nästa år också?... det blev tydligen uppskattat... nu blir det utbildning på handbroms och växling. Det ska bli jättespännande så det får kanske bli en liten premiärrunda imorgon bitti till skolan.
 
Kl 6 kom gästerna och sedan var det åter paketöppning samt middag och den fina numera nästan helt uppätna tårtan samt kakor till ...
 
 
Det blev många fina presenter... nintendo 3ds, cykel, playmobil, desigualkläder, barbie, nattlinne, pyjamas, trashpack, skrivbordsstol, barbiegarderob, pet shop osv osv....
 
Nu är disken undanrymd och föräldrarna till min dotter är trötta men dottern är fortfarande på topp!!!
 
Tack alla som gjorde Stellas dag till en fantastisk dag <3

Kommentarer
Postat av: Bara jag

Tack själv för att vi får va med i er familj

Svar: På något sätt så är du ju min familj eftersom jag adopterat dig :-)
nines-design

2012-11-08 @ 22:06:48
Postat av: Bara jag

<3<3<3

2012-11-09 @ 13:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0