Kroka vantar

 
 
Krokade vantar i färgen Dusty Rose. Beskrivningen på dessa hittar du under min rubrik "gratis mönster". Eftersom de är krokade är de väldigt täta och varma. Dessa är krokade i garnet Wendy Aran som innehåller 30% ull och resten acryl. Den blandningen gör att de tåler att tvättas i maskin på 40 grader men som vanligt hoppa över sköljmedlet. Dessa går till försäljning
 
Idag har jag hämtat inte bara min bil på verkstaden efter att jag blev påkörd utan också lilla Hannah som kommit ner från Stockholm.
Det visade sig att bilen hade större skador än vad som syntes eller vad man kunde ana. Ni som följt bloggen har sett bilderna lite längre bak i tiden efter krocken där jag stod stilla vid rödljus och en karl plötsligt kör in i baken på mig i full fart.  Nu är det i alla fall åtgärdat och min älskade bil är hemma igen.
 
I eftermiddags kom Hannah hem från Stockholm då vi imorgon ska på en släktträff med alla vuxna kvinnliga släktningar. Det ska bli superkul och det var väl jättebra att Hannah kunde komma ner denna helg för att vara med. Jag har inte träffat mostrar och kusiner sedan innan min mamma gick bort 1998 så statistiken säger väl att det är sista träffen för vissa......
 
Eftersom Hannah fyllt 20 sedan vi träffades passade vi på idag att fira henne. Det blev inget storslaget utan bara lite taco och så kom Linda o Alex samt svärmor o svärfar.
 
Ikväll blir det mys och lite gott te.... ha en härlig fredag alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0