Virkade converse och allhelgona

 
Idag blev det ett par lila virkade converse. De är ca 11 cm långa så de passar någonstans 0-3 mån. De är virkade i 100% bomull och går till försäljning.
 
Idag fick det bli en runda på kyrkogårdarna. Först blev det en runda på plantagen och sedan åkte vi till Frillestad där Jörgens mormor och morfar ligger. Hans morfar var präst i den kyrkan. Därefter blev det Landskrona där jag har min mamma och svärmor har sin man där.
 
Lite blommor, ljus och en krans blev det till lilla mamma. Hon älskade tulpander så det var ju kul att vi hittade det också. De vita små blommorna var jättesöta och dem har jag inte sett förrut.
 
Väl hemma blev det de vardagliga helgbestyren med tvätt, städning och jag fick lagt ut en hög auktioner på tradera.
 
Vi pumpade Stellas cykel och höjde sadel och styre. Det har varit lite trögt att få henne igång och det har nog främst berott på lite rädsla. Hitintills har det blivit en sådär 30 m som mest men idag släppte allt och det slutade med att hon och jag tog en liten utflykt som mätte 3.5km. Inte illa första gången eller vad.
 
Nu ska jag ta och koppla av en stund innan tedags :-)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0