Brodera blommor

Idag har varit en ledig dag och jag tror det gäller de flesta. Här har det städats och tvättats och huset har varit fullt i omgångar av kompisar och svärföräldrar. Däremellan blev det en liten runda på 5km och när jag kom hem fick jag med Jörgen och Stella på en liten promenad.

Jag fick också pratat med båda tjejerna. Linda som jobbat kvällen på sjukhuset och haft en ovanligt lugn kväll. Skönt för det betyder ju att patienterna mår bra. Hannah har varit ute och joggat på Gärdet för vädret var fint i Stockholm. Hon skickade en liten fin bild på hur det såg ut



Hon har lovat mig att ta med mig på rundan när jag kommer upp och hälsar på hos henne nästa gång. Det är kul att båda tjejerna börjat springa lite, tänk om vi kunde få möjlighet att springa tjejmilen i New York nästa år det hade varit minnesvärt att få göra det med dem innan de skaffar familj och blir upptagna med det.

Min väska är snart klar, ikväll sitter jag och broderar lite blommor på den och  imorgon ska handtagen virkas så jag hoppas den blir klar då.




Efter det ska jag hitta en beskrivning på ett par gossiga tofflor som Hannah önskar sig att ha där hon bor så slipper hon ta på sig skor när hon ska till köket som ligger i korridor. Nu hoppas jag att det snart blir dags för en stor kopp te

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0