Vårfin Nelly




Såhär fina bilder på Nelly har jag fått av hennes matte då hon har sin fina vårtröja på sig. Såklart måste hon vara modell här på min blogg :-). Det är så kul när jag får tillbaka bilder på mina saker när de sitter på beställaren istället för att bara se dem platt liggande. Matte är jättenöjd med tröjan så det hoppas jag även Nelly är.

Idag blev det en riktigt rörig måndag av många skäl på jobbet. Jag sprang därifrån :-) vid fem och svidade om på studs för att sedan ta en runda ute på Lillolas. Idag blev det en snabbrunda på 5km då jag märkte att jag börjat få ont i halsen så jag tänkte det var dumt att utmana läget och inte springa för långt.

När jag kom hem så frossade jag o Hannah på de goda falafelrullarna vi har här på Glumslövs pizzeria. Mums halva har jag sparat tills imorgon så där finns något att längta efter.

Nu ska jag fortsätta försöka organisera i min fina tvättstuga. Det gäller att tänka igenom hur saker och ting ska vara där ute en gång för alla.

Imorgon är en ny dag och det blir laddning inför den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0