Rastamössorna är klara



Då  var äntligen alla mössorna klara och tjejerna kan nu stoltsera på golfbanan. De är stickade i streetmodell med häng baktill. Garnet är 100% acryl och jag har använt mig av sticka 5.

Idag ska jag försöka ta tag i ett par inneskor likadana som de jag gjorde till Stella häromdagen. Hon ska på kalas i helgen till en klasskamrat och jag tänkte hon kunde ge bort ett par sådana till sin kompis. De är ju perfekta att ha inomhus på skolan.

Det blev en sen dag på jobbet, hemma kl 19, då vi hade utbildning på en ny funktion man kan köpa in till narkosapparaterna. Vi blev bjudna på räkmackor så det var väl värt att stanna över.

Imorgon är jag ledig och då måste jag hämta fläskestegen jag har beställt och handla in det andra inför kvällens danska afton med mina narkoskollegor. Eftersom veckan varit superintensiv har jag inte hunnit handla något alls. Stella har fått ont i halsen idag så det är väl jag som smittat henne. Hoppas inte hon hinner bli sjuk inför morgondagen.

Kommentarer
Postat av: Annika Qvarnström

Vilka fina rastamössor! Vill också ha!!

har du stickbeskrivning?

2012-05-09 @ 14:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0