Pippitröja



Så var pippitröjan klar. Den är stickad i Himalayas Mercan garn vilket jag är förtjust att göra barn/babyplagg i då det är så mjukt. Det tvättas i 40 grader och jag upplever inte att det har blivit noppigt efter användning.

Idag blev det cykel till jobb. Så härligt att komma igång så smått igen. Det var ganska kallt imorse men i kväll när jag skulle cykla hem var det underbart.

Stella har klagat över ont i magen sedan imorse. Hoppas inte det är något på gång. Nu har jag önskat en friskperiod för det kan vi behöva.

Idag fick jag beställning på två golfmössor i andra färgställningar än dem jag tidigare gjorde. Förutom det väntar virkade tofflor och min stackars kofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0