Hemma igen

Det blev en kort men intensiv helg i Branäs. Stella och jag har åkt i massor och hon har hunnit med både skidskola och glassparty. På de tre gångerna hon gått i skidskola (Tyskland, Italien och nu Branäs) har hon blivit jätteduktig och åker nästan snabbare än vi vuxna i backen. Hon har nämligen inte så mycket av det som vi vuxna har nämligen rädsla. Det är jättekul att hon gillar att åka lika mycket som jag gör inför framtida skidresor.

När vi kom hem möttes vi av en superfin tvättstuga som Kenny fixat medan vi var borta. Bodil hade varit så gullig och åkt till Ikea i lördags för att byta en vask och kran som Jörgen köpt fel och inte hunnit byta innan vi åkte. Jätte jättefint och så kul att äntligen kunna få ordning där inne. Hoppas nu alla kan hjälpa till och hålla lite ordning tex lägga sin tvätt i lådorna istället för att bara kasta det på golvet. Vi får väl se.

Det gäller att försöka få lite vila inatt då imorgon åter är en intensiv måndag. Jag koordinerar nästa vecka och hann bara planera mån och tisd innan vi åkte så det blir till att ligga i som en räv imorgon. Det ska nog gå bra och när jag blir trött får jag väl tänka lite på skidbackarna så blir jag säkert pigg igen.

Ska försöka hinna packa en väska ikväll så hinner jag kanske ta en löprunda efter jobb imorgon innan jag behöver åka hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0