Virkade converse



Nu börjar det bli lite tjatigt men det kommer tyvärr lite fler av dessa converse då det har blivit en liten efterfrågan på dem. Dessa är enligt modellen jag sist hade men idag ändrade jag ytterligare lite till så det kommer en bild på dem imorgon. Så fort jag blir nöjd med helheten lovar jag lägga ut ett gratis mönster på dessa om någon blir sugen att göra dem.
Jag har försökt kolla hur lång en bebbefot egentligen är men enligt google kan det tydligen vara ett spann på mellan 7 och 10 cm. Hur tusan ska man då veta vilken storlek som blir bäst??

Idag blev det att titta på stockholm maraton, kan man bli annat än imponerad av dessa otroligt duktiga idrottsmän. Efter det så blev det en liten snabbis på 5km och idag slog jag tidsrekord. Det hade blivit en milstid på 52 men om jag hade varit snabbare första kilometern som drog ner hela snittet hade jag kunnat få en milstid på 50 min. Jag ska testa och värma upp nästa gång innan jag ger mig av och se om det förbättrar igånsättningen. Det tar mig nästan 3 km innan min autopilot går igång och det är väl lite väl segt antar jag.

Vid sextiden ikväll åkte jag o Jörgen o Stella till johanneskyrkan för att lyssna på när svärmor hade framträdande med sin kör. Det lät jättefint och så här såg de ut



Stella var jätteduktig och klarade att vara prinsessa hela tiden..

Nu ska jag bita tag i ännu fler converse suck snart gör jag dem i sömnen tror jag haha

Kommentarer
Postat av: Mormor lotta

Ser framemot mönstret, så att liam slipper frysa om fötterna.



Kram Lotta

2012-06-03 @ 21:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0