Virkade converse sista utgåvan





Nu är jag klar med formgivningen av min tolkning av babyconverse. Jag kommer att hålla mig till denna modellen ett tag om inte nya ideér dyker upp. Det tog några par att komma fram till ett resultat som kändes ok men det var en ganska kul resa i alla fall. Jag ska försöka mig på att rafsa ner beskrivningen så fort jag får lite tid över för dem som vill ha. Man kan också beställa om man är sugen och då tar jag 120 kr paret from nu.


Tack kära kropp som så snällt sprang så fint imorse kl 07.00 trots att jag blev attackerad av en ilsken kråka. Den attackerade mig bakifrån och jag har ingen aning om varför. Trots detta så satte jag hastighetsrekord så jag är superlycklig. Det blev 7.15km på 35.05 så tiden för en mil blir ca 45min. Det blir lite dåligt med motion denna veckan då så mycket skall ske efter arbetstid inför resan till spanien på lördag. En hel del ska planeras när man bilar ner och stannar så länge som vi gör. Skönt att katten har fått ett tillfälligt boende och också att vi får inneboende här så man slipper tomt hus.

Idag kom Hannah hem från Stockholm jättehärligt att få träffa henne igen och ikväll har vi varit hos svärmor som har besök av sin syster här. Det blev både mat och tårta så löpningen imorse är nu för intet.

En liten stund med virknål i allt annat arbete får det bli även ikväll då jag hoppas kunna hinna med de beställningarna som ligger innan jag åker men jag befarar att jag inte hinner allt. Hoppas de tycker det är ok att vänta tills jag kommer hem.

Nu ska jag gå o pussa på Hannah


Kommentarer
Postat av: Mormor Lotta

Superfina!

ser framemot beskrivningen, men ta det lugnt och njut av din familj och semester.

2012-06-06 @ 21:26:23
Postat av: Hanna

Jättefina! Jag vill gärna ta del av mönstret! Mvh Hanna

Svar: Hej Hanna mönstret till conversen hittar du under rubriken gratis mönster mvh tina
nines-design

2012-07-28 @ 22:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0