Converse igen




Nu närmar jag mig det slutliga målet för mina virkade converse. Denna modellen idag är jag nästan nöjd med. Jag ska göra något par till innan jag bestämmer mig slutligen och därefter bjuder jag på mönstret så bla inte Liam behöver vara barfota :-)

Idag var det full rulle. Jag koordinerar och på eftermiddagen började jag känna av att jag inte kunnat sova de senaste nätterna då tröttheten slog till rejält. Jag hoppas det kan bli lite sömn inatt för imorgon tänkte jag ge mig upp till Pålsjö skog för en rejäl lång underbar tröttande runda.

Jag ska också ge mig in till min optiker och hämta solglasögon med styrka i som jag har beställt. Det är första gången jag ska bli ägare till ett par sådana och jag kan egentligen bara undra varför jag inte köpt sådana tidigare??

Min Hannah har kommit in på utbildningen på Hiper Island i Stockholm som hon ville så jag skickar  stort grattis till henne <3

Linda fyller 23 år på lördag och vi håller kalaset här hemma på fredag med grillning. Hoppas vädret tillåter just grillning annars vet i katten vad vi gör. Tittar man på prognosen ser det dock mörkt ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0