Vantar med hjärta



Rosa vantar med hjärtan till barn. Vantarna är stickade på sticka 4. Jag har gjort resåren med vriden rät maska. Det blir lite snyggare än vanlig resårstickning. Garnet är 30% ull och resten acryl. Vantarna är stickade i vanligt grundmönster och för att göra dem lite roligare har jag broderat på vita hjärtan med maskstygn. Dessa går till försäljning så vi får se var de hamnar.

Det blev en 5 km löprunda ute igår men det var ganska svårt att springa på grusväg då det var mer fruset och isigt än vad jag hade trott. Oavsett så var det skönt att få frisk luft efter en intensiv dag på jobbet. Jag insåg att det kanske dröjer innan jag kan springa ute igen med tanke på att snön ska komma nu. Fast då får man väl se till att utnyttja det genom att åka mycket skidor.

Jag hoppas det blir en runda till Ikea idag. Kenny ska ju hjälpa oss fixa i tvättstugan så där blir fint och organiserat. Vi har ganska bra koll på vad som ska inhandlas så det är väl mest färg och material som är frågan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0