Strumpor



Nu är min färgsymfoni i raggsockar klar. Dessa går i lila och bruna nyanser. De är stickade i tunnt raggsocksgarn på sticka 3. De är jätttelånga och går en bit över knäna. Jag hade dem i förrgår till min Odd Molly Fonda dress och det blev en supersnygg combo.

Idag ska Stella försöka gå till skolan ett par timmar. Hon blev bättre igår kväll då hon plötsligt var uttråkad. Ett mycket bra friskhetstecken. Hon hoppade hopprep i vardagsrummet så nu känns det som att hon är mogen för ett skolförsök.

Idag blir det först jobb. Jag koordinerar och det är ett ganska stort operationsprogram för att vara en fredag. Därefter hoppas jag att det kan bli en liten löprunda antingen på bandet eller utomhus. Lite mat skall väl också släpas hem och sedan hoppas jag på en skön stund med stickorna i högsta hugg. Är någon sugen på eftermiddagskaffe så bjuder jag gärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0