Raggsockar


Då har det blivit ytterligare ett par raggsockar. De är stickade i vanligt raggsocksgarn. En ung man på 12 år har beställt dessa då han älskar att ha raggisar på sig.

Det är inte klokt att nu är det sista kvällen innan det vanliga jobbet börjar igen. Det är första gången som jag någonsin har varit ledig så här länge. Inte ens på sommaren har jag varit ledig mer än två veckor så det var en ny upplevelse. Summeringen är dock att tiden gick mycket fortare än vad jag hade trott att den skulle göra och att jag lite förvånat inser att det har varit helt underbar. Det blir ingen mjukstart utan alla operationssalar är fyllda och den enda avvikelsen är att på fredag har vi utbildningsdag. Den missar jag dock då jag ska fira min äldsta dotter Linda som blir färdig sjuksköterska.
Idag har jag varit och lämnat vår present till Bodil som fyllt 50 år. Hon fick ett halsband från Efva Attling, crazy heart. Jag hade ett likadant med silverkedja och det hon fick var med läderband. Hon gillade dock mitt bättre med silverkedja så vi bytte vilket resulterar i att hon har mitt halsband som jag fick när jag fyllde 40 och jag har hennes som hon fick när hon fyllde 50 :-) rätt kul faktiskt. Hon firade sin födelsedag i Florida och det var jättekul att se alla foton därifrån. Skönt att ha henne hemma igen :-)

Kommentarer
Postat av: Bara jag

Puss <3

2012-01-08 @ 20:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0