Mössa med tofs



En mössa till i det mönster som jag bjöd på i ett tidigare inlägg har det blivit. Denna kommer att gå till försäljning så jag hoppas någon blir sugen :-). Den är stickad i ett garn som består av 30% ull o resten acryl. Det gör den mjuk o gosig men ändå varm tack vare ullen.

Igår var ju Kenny o Bodil här och det verkar som att Kenny utan några större problem kan fixa till tvättstugan åt mig. Det vore ju en dream coming true verkligen. Jag lääängtar och kan redan se framför mig hur det kommer att se ut när det är klart. Snacka om att tomten kanske kommer tidigt i år.

Här är fortsatt sjukstuga men ändå åt det bättre hållet. Idag är det mest snuva och hosta så jag hoppas hon snart är igång igen. Imorgon får hon vara hemma med pappa och kanske med lite stöd av svärmor då Jörgen behövde åka iväg någon timme. Imorgon söver jag fram till eftermiddagen och därefter ska jag planera operationsprogrammen för nästa vecka så det blir full rulle direkt.

Idag har de öppnat på Vallåsen, Yippieee, så nu måste alla vara friska till helgen så vi kan åka dig o testa snön. Vi har bröllopsdag på söndag så det kan väl inte finnas något bättre sätt att fira den än att svischa ner för backen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0