Mönsterstickad kofta







Mönsterstickad kofta i lyxig 100% mjuk ull från Peru. Koftan är stickad på sticka 4. Jag har stickat den åt en kollega därför är den utan knappar för det ska hon själv fixa. Jag tycker den blev jättesnygg och blev nästan sugen på en åt mig själv.

Igår så lyste solen så härligt så jag dammade av min racercykel och tog en runda. Jag hade först bestämt mig för en 4 mils runda jag har men det stannade på 1.3 mil bara då trots soligt väder var det väldigt kallt. På flera ställen var där också isfläckar på vägen så det blev inte helt riskfritt. Det var i alla fall kul och få en liten försmak av våren. Fler än jag hade lockats ut av den fina solen. Jag mötte två andra cyklister och även en kille som kom på rullskidor.

Jag lade in pjäxorna på tradera idag och är du sugen på att kolla på dem så har du länkarna här
http://www.tradera.com/pjaxor-salomon-divine-rs10-strl-23-5-med-varme-anv-1-vecka-auktion_250902_146692699
http://www.tradera.com/pjaxor-head-edge-j2-black-red-strl-19-5-anv-1-dag-auktion_250902_146693814

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0