Krokat Iphone fodral



Dagens skörd är ett litet iphonefodral jag har krokat i enkel krokmaska. Är du sugen att testa hittar du beskrivning under rubriken krokat som räcker för att komma igång. Har du inte testat att kroka kan jag varmt rekommendera det då det är så himla kul. Eftersom krokade saker blir fasta men ändå mjuka passar det till massor av saker. Jag har gjort kappor, vantar, väskor, fodral, filtar mm. Det här fodralet ska åka till småland vad jag har förstått.

Här hemma råder sjukstuga med lilla Stella. Det är halsont, huvudvärk, hosta och ont i öronen som gäller. Hoppas det snart ger med sig. Inte kul alls med sjuka barn.

Ikväll kommer Bodil o Kenny hit. Kenny är ju snickare så han ska se över min tvättstuga vad som kan göras för att få en bättre organisering på det hela. Just nu råder en del kaos där o jag hatar det men utrymmet är för litet  för oss alla helt enkelt. Hoppas han kan trolla :-).

Här är fortsatt kallt och jag hoppas det kan komma en massa snö så skidorna kan åka fram. Här gäller det att hålla tummarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0