Brett pannband med flätor



Brett pannband med små flätor till lilla Stella. Det är stickat i samma garn som vantarna nedan.

Idag blir en lååång dag då natten blev totalt sömnlös. Jag har legat och hört alla ljud som bara finns i och utanför ett hus nattetid. Undrar om jag kan ta anställning som vakthund. Kl är strax efter 6 på morgonen och jag längtar redan efter sänggång. Hoppas alla kollegor i dag drabbats av kärleksrus eller något liknande så dagen blir smidig.

Hoppas på att höra av min Hannah idag att hon kanske kan komma hem och hälsa på sin mamma lite. Det tror jag faktiskt att hon kan behöva. <3

Nu är det bara ett par dagar kvar tills Linda o Alex drar iväg till Thailand. Inte utan att man missunnar dem lite här  i mörkret och kylan. Lite sol o bad och någon vacker drink hade definitivt inte gjort ont.

Nu är det bara att ta på sig alla lager av kläder och ge sig av till jobb. Ha det bra alla där ute kram till dem som behöver en




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0