Vantar



Det blir mycket vantar nu när kylan slagit till och det blir det många av samma då folk ser de som kommer ut och vill ha likadana. Dessa är i gammelrosa och stickade som vantarna tidigare.

Idag var det först vanlig narkosjobb och därefter planerade jag nästa veckas operationsprogram. Har också lagt upp ett program där jag för in vår operationsenhets produktionsplanering kontra utfall i statistik. Det var min verksamhetschef som önskade detta. Jättekul faktiskt men det blir bara några stunder här o där när tiden tillåter. Egentligen hade jag behövt avsätta en hel dag för det.

Idag fick jag tid för coloskopi som blir på torsd nästa vecka i malmö och innan dess blir det gyn på måndag. På lördag nästa vecka får jag mina nya glasögon så snacka om att nästa vecka är full av besiktning och undersökning. Jag hatar att vara patient. Jag gillar att ta hand om mina patienter. När jag tänker efter så från det att jag fyllde 40 år blev det en massa ohälsa. Jag undrar hur länge det tänker hålla på :-(.

Idag ska jag fortsätta med mina vantar och ett par vantar till. Därefter hundtröjan och idag kom det in en beställning på 4 golfmössor. Hej o hå sticka på ha det underbart alla där ute i kylan

Kommentarer
Postat av: Bara jag

Jag är 50 o det håller fortfarande på <3<3<3

2012-02-08 @ 19:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0