Vantar



Ett par vantar stickade i dubbelt garn Tanja. Coop sålde ut det så jag passade på att inhandla några nystan. Dessa är stickade i grundmönster med vriden resår. Stella blev nöjd och jag ska försöka hinna en mössa också i samma garn. Nu har jag dock en del på kö då det idag tillkommit ett par vantar med Bois och ett par med Milan i stickkön.

Idag har jag koordinerat och det löpte på fint överallt. Hann även med ett verksamhetsmöte och ett koordinator/sekt.ledarmöte.

Imorgon åker Hannah tillbaka till Stockholm. Inte klokt så fort en vecka går. Jag saknar henne redan. Nu blir det bara lite väntan inför inflyttningen i studentrum den 16 mars.

Linda har hört av sig från Thailand och de har det underbart. Hon har köpt en bikini till mig så det blir spännande att se hur den ser ut. De har haft över 30 grader varje dag.

Här hemma presterar vi 18 grader då golvärmen dött. Det har varit så över en vecka men vi trodde systemet var lite trögt och inte hann med den plötsliga kylan. Så var dock inte fallet. Hoppas inte det blir för dyrt bara.

Natten som gick var jobbig. Magvärken gjorde att sömnen tog slut kl 03.00 så jag hoppas denna natten har lite mer att bjuda på. Imorgon är jag ledig så jag ska köra Hannah till tåget i Lund. Sedan hade jag hoppats på en löprunda men bör kanske avvakta alla undersökningar så jag inte ställer till någonting.

Det blir strax kaffestund då svärmor och hennes syster kommer o hälsar på.

Sist och också minst får jag hälsa lilla Liam välkommen till världen. Grattis mamma My och mormor Lotta <3 till den lilla gossen.

Kommentarer
Postat av: My Lindskog

Tack snälla!!

2012-02-12 @ 09:42:48
URL: http://mylindskog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0