Landskrona Bois vantar



Min arbetskamrat har beställt ett par vantar till sin son. Svarta ska de vara sa hon och varma. Jag har stickat dem i dubbelt garn så de ska lätt tåla att cyklas med. Jag vet att han gillar Landskrona Bois så jag har skojat till det lite och broderat deras logga i maskstygn på den ena vanten. Hoppas det blir uppskattat annars kan de sprätta bort det igen.

Idag har vi varit på teaterföreställning på Dunkers i Helsingborg. Vi såg hur långt kan Alfons nå? Den var jättekul och lika kul var det nog att iaktta Stella som de första minuterna inte fick ihop sin verklighet med deras. Efter en liten stund fick hon kopplat om hjärnan till att tolka teater. Mycket nyttigt var det. Hon har varit på en hel del teatrar innan men då har det varit Pippi Långstrump osv. och då är ju ramarna klara trots att det är teater.

Nu har det blivit red curry långkok med äggnudlar då jag jobbar kväll imorgon. På det viset slipper någon stackars familjemedlem svälta ihjäl. Helgen är redan slut, tänk om veckan gick lika fort.

Sist men inte minst en bild på Stella och Alfons pappa



Kommentarer
Postat av: Bara jag

Fina lilla Stella, får komma o hämta dig på dagis en annan dag igen :) Kram

2012-02-05 @ 19:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0