Krokning



Idag sitter det blivande Ipadfodralet på kroken :-). Jag krokar det i enkel krokmaska på krok nr 5. Ta alltid en krok som är en storlek större än rekommenderad stickstorlek för att slippa få arbetet för fast.

Idag blev det en runda till Helsingborg. Jag slängde av Linda o Hannah nere i centrum och därefter begav jag mig upp till Pålsjö skog. Det var helt underbart att få en runda mitt på dagen. Man skulle vara ledig lite oftare för att kunna ge sig själv lite själavård som detta. Jag tänkte både på dig Lotta och My där jag sprang för det var så härligt.

Efter det fick jag leta upp tjejerna igen och de hade införskaffat lite sushi som vi skulle mumsa på till lunch.  Linda stannade också på lunch men hon hade köpt sig en falafel istället då hon inte äter sushi. Det var mysigt att få rå om de stora tjejerna en liten stund fast Linda blir ju aldrig långvarig då hon alltid är lite stressad :-).

Jag ska vara ledig imorgon också så jag får se vad jag och Hannah kan hitta på då. Det gäller att utnyttja tiden väl eftersom det bara är var 6:e vecka som jag har ledigt två dagar mitt i veckan.

Kommentarer
Postat av: Bara jag

Haha, den stressade Linda har verkligen fått ärva av sin mamma

2012-03-01 @ 05:14:25
Postat av: Anonym

tack snälla för att du tar mig med till Pålsjö ♥

2012-03-01 @ 10:08:11
URL: http://mylindskog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0