Krokat mobilfodral



Min styvdotter Julia har ju varit ett år i USA och då befann hon sig i IOWA så det var väl inte så konstigt att hennes mobilfodral skulle smyckas med det. Så här blev det och hon var jättenöjd. Det är krokat i enkel krokmaska i garnet Himalaya mercan garn.

Söndag igen, inte klokt så ofta det är söndag. Idag hade jag tänkt springa en runda och testa mina nya fina löpkläder jag hittade igår på rea på Stadium. Det var ett par löparbyxor som var varmfodrade och en tröja till. Det verkar som att planen gick om intet med tanke på att det här har snöat i natt. Vem vet det hinner kanske smälta undan tills i eftermiddag så jag kan få springa in dem.

Tvättmaskinen har gått varm hela morgonen och det blir mest hemarbete idag. Jag tror till och med att jag ska strunta i att göra vid mig och stanna hela dagen i myskläderna. Ha en underbar söndag alla.

Lite skridskoträning har det blivit och så har Stella själv gjort en snögubbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0