Boisvantar



Idag fick dessa Boisvantarna en ny ägare. En kollega till mig såg dem jag gjorde i barnstorlek för någon vecka sedan och ville också ha ett par. Såhär blev de. De är stickade i dubbelt garn med 30% ull och resten acryl. Muddarna gjorde jag lite längre då han ofta cyklar till jobb.

Idag blev en riktig måndag på jobb. Med sjuka operatörer, operatörer som satt fast på motorvägen. Sjuka patienter och sjuk personal. Ett tag var det nästan som ett ekorrhjul. Som vanligt blev det kväll även idag och förutom de som ströks av en annan orsak hanns allt med.

Det kom in önskemål om ännu ett par boisvantar och ett mobilfodral, först ut är dock Milanvantar som jag hoppas jag hinner med idag.

Tack Bodil för den goa kramen idag :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0